KolínDnes.cz
KolínDnes.cz » Monitor zpráv » Sportovní zprávy z regionu » SK Volejbal Kolín

Sportovní zprávy z regionu

SK Volejbal Kolín Zdroj: SK Volejbal Kolín |

Minivolejbalisté vyhráli zlato a dort

17. 6. 2024 | V sobotu jsme se zúčastnili turnaje v minivolejbalu Chlumecká lentilka pouze v barvě žlutého minivolejbalu. Dovezli jsme zlaté a stříbrné medaile.  Tentokrát jsme cestovali hromadnou dopravou. Sraz byl v 6.35 hod na vlakovém nádraží. V 6.48 hod vyrážíme rychlíkem a už u stanice Kolín - Zálabí většina dětí vytahuje svačiny, jelikož má hlad a musí se najíst. V 7.30 hod vystupujeme v Chlumci nad Cidlinou a po patnáctiminutové procházce přicházíme do areálu. Jelikož jsme v areálu první, tak si. ...

Mokrý festival minivolejbalu. Ale Kolín byl na něm vidět

3. 6. 2024 | V pátek v 17.00 za deštivého počasí jsme vyrazili autobusem se 7 týmy, třemi žlutými, dvěma oranžovými a dvěma modrými do Karlových Varů na Celostátní festival minivolejbalu, s cílem dovést nějaké cenné kovy. Cesta proběhla v pohodě a ve 20.15  jsme se ubytovali v tělocvičně FC Slavia Karlovy Vary. Cestou nám přišla informace od organizátorů, že mokrá varianta nebude, že po konzultaci s meterologickou stanicí počasí umožní v sobotu odehrát část turnaje a v neděli celý turnaj dohrát. V... ...

MISTŘI!!!

20. 5. 2024 | Mistrovstvi ČR chlapců U16 Mistrovství ČR bylo oficiálně zahájeno slavnostním nástupem v hale Stromovka. My jsme se pak přesunuli do haly ZŠ O. Nedbala, kde se v pátek odehrála celá naše skupina D. Po výborném obědě v nedaleké restauraci jsme nastoupili proti Sokolovu. Co dodat, rozjezd to byl velmi pozvolný. Tak moc jsme byli líní a ospalí po obědě, že jsme ztratili první set. Naštěstí další dva byli v naší režii. První výhra 2:1. Druhý zápas s Mnichovým Hradištěm byl už zase Kolín ve své... ...

Minivolejbal: zlato zůstalo v Kolíně

13. 5. 2024 | Krajské finále minivolejbalu Ve středu 8.5. jsme pořádali finále krajského přeboru v minivolejbale. Turnaj ve žluté barvě proběhl na "Áčku" a zúčastnilo se ho 24 nejlepších týmů z krajských kol. My jsme měli na turnaji 4 týmy, a to ve složení tým "A" Vojtěch Belák a Vojtěch Zelinka, tým "B" Sára Blažková a Nikola Pospíšilová, tým "C" Kristýna Tuláčková a David Avdulaj a tým "D" Julie Sýkorová a Metoděj Vonšovský. Systém turnaje byl rozdělen na základní a finálovou část. V... ...

Vynikající úspěch chlapců U14: šesté místo na Mistrovství ČR

6. 5. 2024 |   V pátek jsme vyrazili na třídenní turnaj Mistrovství republiky chlapců U14 do Havlíčkova Brodu. A nebudu chodit kolem horké kaše: rovnou bych chtěl jedno jedno velké "díky" všem rodičům, kteří se podíleli na rozvozu dětí z Kolína do Brodu a zpět (Klvaňovi, Vašákovi, Sirůčkovi, Wanekovi). Bez nich bychom to určitě nezvládli a už vůbec ne bez jejich podpory v hledišti. Dále chci poděkovat vedení klubu, že nám poskytlo podporu ohledně jídla. A Radkovi Pošíkovi za skvělou přípravu kluků.. ...

Kluci U16 jedou na mistrovství republiky, suverénně ovládli kvalifikaci

29. 4. 2024 |   Kvalifikace na Mistrovství ČR chlapců U16 A je to tady, kvalifikace na MČR a náš výlet vlakem až do Ostravy. Ranní úkoly nezaspat, nastoupit do vlaku, nic nezapomenout, přestoupit v Hranicích na Moravě i dopravit se do haly, jsme zvládli na jedničku. První zápas byl proti domácímu Frýdku-Místku (domácímu proto, že byl pořadatelem, hrálo se však v Ostravě-Třebovicích). Družstvo velmi běhavé a urputné. Naštěstí jsme si v obou koncovkách vypracovali několikabodový náskok a uhráli jsme první. ...

Chlapci U14 skončili třetí, sahali přitom po vítězství v krajském přeboru

22. 4. 2024 |   Krajský přebor chlapců U14 Chlapci kategorie U14 se v sobotu úspěšně zúčastnili finále krajského přeboru. Do turnaje chlapci vstupovali z průběžného třetího místa se ztrátou jednoho bodu na druhý Prosek a tří bodů na první Příbram.  V úvodním utkání jsme si dokázali, že s Příbramí hrát umíme a porazili jsme ji poměrně hladce 2:0. Následující zápas byl tedy pro nás finálovým, protože vítězství nad Prosekem by nás posouvalo do čela tabulky. Bohužel jsme zápas zejména psychicky... ...

Kluci U14 jedou na mistrovství republiky, holky bojovaly v krajském přeboru

15. 4. 2024 | Kvalifikace na Mistrovství ČR chlapců U14 Chlapci kategorie U14 se v neděli úspěšně zúčastnili kvalifikace na Mistrovství ČR. V poměrně silné skupině, kde se postupně utkali s týmy Karlovarska, České Třebové,  Orionu Praha a Hradce Králové skončili na druhém postupové místě a zaslouží si pochvalu a poděkování. Již po třech zápasech jsme věděli o postupu a tříhodinová pauza na závěr nás trochu ukolébala, s tím souvisí i závěrečná prohra s Hradcem, který ale v danou chvíli byl skutečně lepší. ...

Kluci U16 se poperou o Mistrovství ČR

8. 4. 2024 | Krajský přebor chlapců U16 Finálové kolo krajského přeboru U16 se odehrálo v Příbrami. Nezastírám, jeli jsme si pro medaili a pro postup na kvalifikaci MČR. A co myslíte? Máme to!!! První zápas s lehkostí a v tanečním tempu výhra proti Odolce 2:0. Druhý zápas proti Kladnu byl o všechno. Taneční tempo vzalo rázem za své a šlo do tuhého. První set jsme vedli vždy tak o 4 body, ale soupeř dotahoval a v koncovce to bylo 25:22 pro nás. Uf. V tělocvičně stoupala nejen teplota, tlak, rosný bod, ale... ...

Kluci U16 budou hrát o mistra kraje. Holky U14 bojovaly se "psychičkou"

25. 3. 2024 |   Krajský přebor dívek U16 Poslední kolo žákyň U16 odehrálo Áčko v Kutné Hoře. Nejdříve se utkalo s Kostomlaty, kdy v prvním setu nechaly soupeřky na deseti bodech, ve druhém polevily a závěr byl dramatičtější, ale výhra byla naše. Druhý zápas proti Nymburku B byl už náročnější. Trochu jsme zaostávaly za soupeřkami, které měly o trochu více štěstí. Druhý set jsme si je nechaly utéct na stav 5:15. Relativně jasné skóre se nám podařilo díky kvalitnímu a stabilnímu podání Kačky Bílkové... ...

Zdroj: SK Volejbal Kolín - skvolejbalkolin.cz
20:14:33 | 13.07.2024

Zpravodajství KolínDnes.cz

Výrobci automobilů v Česku meziročně navýšili výrobu o 14,8 procenta

Přes řadu zmíněných výzev dokázali tuzemští výrobci automobilů meziročně navýšit výrobu o 14,8 procenta a počtem 1 397 816 vyrobených osobních automobilů téměř dosáhnout předkrizových hodnot. Celkový počet vyrobených silničních vozidel vzrostl loni ...

Gang 14 lidí prodával v posilovnách anabolika i kokain a další drogy za miliony

Kriminalisté Národní protidrogové centrály zahájili trestní stíhání čtrnácti lidí obviněných z neoprávněného nakládání s drogami a s anaboliky pocháze ...

Práce na pražském Masarykově nádraží budou mít vliv na provoz vlaků směrem do Lysé nad Labem, Milovic, Nymburku a Poděbrad

Stavební práce Správy železnic na pražském Masarykově nádraží a přilehlých tratích omezí v následujících týdnech provoz vlaků linek S2 a S22 směrem do ...

V celé Praze i Středočeském kraji budou všechny autobusové a trolejbusové zastávky na znamení

V celé Praze i Středočeském kraji bude od 29. června 2024 sjednocen charakter všech autobusových a trolejbusových zastávek PID. Pro výstup v každé zas ...

Na území Středočeského kraje a hl. města Prahy hrozí přetížení kapacity tratí

Od změny jízdního řádu v prosinci letošního roku dojde k posílení osobní dopravy na trati Praha - Kolín novou linkou S61 i kratším intervalem spěšné l ...

Sobota 13.7.2024
Středočeský kraj
Další regiony »
Sdílet: Sdílet na Facebooku Sdílet na X

Nastavení cookies | GDPR | Přidat zprávu, PR článek | O nás, kontakty | Přidat firmu | Nabídka našich služeb | Inzerce-Dnes.cz | Práce v ČR | InfoDnes.cz
InfoDnes.cz

ZlínDnes.cz

Moravskoslezský kraj
OstravaDnes.cz

Copyright © 1/2009-2024 M+MP spol. s r.o. InfoDnes.cz | Webdesign & webprogramming © PD | RSS InfoDnes